Veden juonti oikeasti auttaa - mun vatsa pelaa ekaa kertaa vuosiin! Ehkä painokin alkaa tippumaan kunhan noi karjalanpiirakat vaan unohtuu kauppaan - tai ymmärrän ettei niitä tartte ahtaa niin montaa kappaletta lisukkeineen ;)

Sokerin olen vaihtanut steviaan, mutta rasvatonta maitoa mä en vaan opi kupissani sietämään. Aamukahvi on kuitenkin saatava ja esimerkkinä lapsille on ruuan kanssa juotava maitoa.

Nyt jalat helpottaneet niin että voin jo paremmin kyykkyjä tehdä - uskalsin jo ottaa seuraavan sarjan käyttöön, aloitan nyt kevyemmin ja etenen ohjelman mukaan.

WiiFit+ pelit on mahdottoman hyviä lämmittelyyn ja pienten kalorimäärien pudottamiseen.
Mun tulee eniten pelattua;
HulaHoop (tässä lajissa olen voittanut netissä järjestetyn kilpailunkin)
Rythm Boxing
Step
Run,
Rythm kung-Fu
BigTopJuggling
 

FOOD +1270kcal
Exercise -0kcal
-------------------------
NET 1270kcal