Mun olo on ihan huipussaan!

Tunnin lenkki piristi mielialaa kummasti ja nyt taas peilistäkin katsoo kauniimpi freessi ihminen.
Eihän mun tunnissa kulkemat matkat päätä huimaa, mutta tästä on suunta ylöspäin.

Kyykkyjä 19kpl, huomenna "vapaa päivä".
3,17km kävelyä, keskimäärin 4,48km/h. Keskisyke 143bpm ja maximi 181bpm

Ainiin! Paino on pudonnut melkein kilolla!!!

Mä oon nyt vähän pettyny tohon runtasticiin, laitoin sinne palautettakin, pätkäsee nimittäin sykemittauksen heti kun laitan kuulokkeet kiinni tai hipaisen vastaanotinta - miten sitä voisi siis taskussa pitää?

28.03.2013-normal.jpg

Aijuu, piikki nopeudessa heti alkuun... ...mistä lie napannut - mutta en kai mä oo kuitenkaan kulkenut n.75km/h vauhtia. Oletan että ohi ajaneen auton signaalin nappas.

 

FOOD +1709kcal
Exercise -422kcal
-------------------------
NET 1287kcal